Een award-winning Film
Ervoor:
Van concept tot werkelijkheid
Elke dag kom je in aanraking met kansen en mogelijkheden. Maar ook met tegenslag of ongemak. Soms groter dan je zelf kunt dragen. Gelukkig zijn we er dan voor elkaar. Door hulp en steun van anderen, kun je verder. Het onverwachte de baas. Kom je er misschien wel sterker en weerbaarder uit. Verzekeren betekent dat je samen de risico’s draagt die je alleen niet aankan. Dat je door kunt áls er iets gebeurt. Dat – en meer – bieden wij onze klanten. Nu én in de toekomst willen we relevant zijn voor onze 10 miljoen klanten. Daarom vinden we onszelf telkens opnieuw uit.
Om het verhaal van Achmea te vertellen ontwikkelde we samen met 1Camera de corporate movie die we baseerde op waargebeurde klantcases.
Erna:
3 awards op het Filmfestival in Cannes
Bij de prestigieuze Cannes Corporate Media & TV Awards is Achmea met haar corporate movie ‘Samen Leven volgens Achmea’ volop in de prijzen gevallen. De film is door een vakjury vanuit alle deelnemende landen gekozen als dé beste corporate movie van alle 800 inzendingen uit 40 landen. Daarnaast heeft Achmea goud gewonnen in de categorie ‘Corporate image films’ en zilver in de categorie ‘Branded content videos’. Nog nooit eerder won een Nederlands bedrijf de Golden Dolphin in de categorie Corporate Image Films. Jan Wiercx, Senior Communicatieadviseur bij Achmea, is enorm blij met en trots op deze erkenning: “Heel erg gaaf dat we met de film deze bijzondere prijzen in Cannes hebben gewonnen. Extra bijzonder natuurlijk dat wij de Grand Prix, de ‘Oscar’ van de bedrijfsfilms hebben gewonnen. Daar zijn we heel erg trots op.” De film draait om de bijdrage die Achmea kan én wil leveren. Er zijn als mensen ons nodig hebben.